Waardering van Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 4 september 2019

• N.v.t.

1.0

Klacht ingediend ivm privacy en bejegening bij de balie medewerkers. De klachtenfunctionaris heeft niets van zich laten horen. Ja, zo bestaan klachten natuurlijk niet. Tot 3x  toe gemaild. Ze wilde wel bellen. Ik zei; "nee' ik wil alles zwart op wit. Dit op advies van een instantie die meekijkt met de privacy in de zorg.Tot op heden nog niets gehoord. Misschien na deze plaatsing op ZorgKaart Nederland..??

Reactie van/namens Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar

Wij betreuren het dat uw contact met ons ziekenhuis niet naar uw tevredenheid is verlopen. En zouden we graag serieus op uw klachten ingaan. We verzoeken u om telefonisch contact op te nemen met ons klachtenbureau. Te bereiken onder telefoonnummer 072 5483501

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.