Waardering van Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar op 6 september 2019

1.1

Kwam voor duimspalk en huisarts (verwijzer) had tevoren aangegeven dat ik geen operatieve ingrepen wil. De doctor echter had deze brief helemaal niet gelezen (zo’n waslijst dat lees ik niet) . Hij keek en greep direct spuit. Ik was geheel overdonderd door de doortastendheid van deze ijdeltuit die het bete meent te moetn weten. Klacht ingediend, maar afgepoeierd. Waarom had ik niks gezegd?.

Reactie van/namens Ziekenhuis Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar - Alkmaar

Wij betreuren het dat uw contact met ons ziekenhuis niet naar uw tevredenheid is verlopen. En zouden we graag serieus op uw klachten ingaan. We verzoeken u contact op te nemen met ons klachtenbureau, dit kan via onze website. www.nwz.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noordwest Ziekenhuisgroep, locatie Alkmaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.