Waardering van OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 14 juli 2017

6.5
  • Longaandoeningen
  • Spoedeisende hulp (SEH)

Alhoewel de zorg goed is, met name dankzij de uitstekende verpleegkundigen, is de tijd die je spendeert op de spoedeisende hulp belachelijk lang. Van 1:00 tot 08:30 op testjes moeten wachten en met name eindeloos lang op artsen die steeds wakker gebeld moesten worden. Voor ons gevoel zou dit sneller moeten kunnen en zou daar zeker aan gewerkt moeten worden.

Reactie van/namens Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam

We vinden het fijn dat u onze zorg als geheel als positief heeft ervaren. Echter het komt ons voor als uitzonderlijk dat u zo lang hebt moeten wachten op onze Spoedeisende Hulp.
We zijn benieuwd hoe dat heeft kunnen gebeuren en zouden dat graag met u nabespreken. Als u dat op prijs stelt, neemt u dan contact op met de heer Comanne, operationeel manager SEH, via telefoonnummer 020 599 2987.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OLVG, locatie Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.