Waardering van OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 20 juni 2016

6.7
  • Bevalling
  • Verloskunde

Het Anna Paviljoen zelf met de medewerkers direct aan deze afdeling verbonden is perfect. De dames waren ontzettend attent, deskundig en namen de tijd. Helaas is het Anna Paviljoen een onderdeel van een groter geheel en deze machinerie ging in ons geval niet helemaal lekker; als gevolg van drukte hadden we een zeer stressvol eerste ontmoeting met de gynaecoloog om een keizersnede in te plannen. We bleven met veel vragen achter en een onprettig gevoel. Eenmaal op de dag zelf bleek dat we niet waren aangemeld en gingen we na een hele dag wachten met onverrichte zaken weer naar huis, dit herhaalde zich de dag erna waarop de heer Bekedam zich enorm heeft ingezet om ons op de derde dag voor het normale programma uit alsnog te helpen. Zo is ons kindje op de derde dag dan toch op de wereld gekomen. Het Paviljoen is heel erg goed, hele fijne accommodatie, sfeer en bovenal medewerkers. Zeer deskundig, vriendelijk en zonder haast. Deze dames konden er uiteraard niets aan doen dat het met de planning van het OK nogal mis ging. Wij raden dan ook het Paviljoen met vuur aan, maar zorg wel dat de afspraak echt staat en u niet op een onduidelijke "spoed"lijst komt te staan. Dames nogmaals bedankt voor de liefdevolle zorg en bijzondere eerste dagen.

Reactie van/namens Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam

Vervelend te lezen dat uw bezoek aan het Anna Paviljoen niet naar wens is verlopen. Het Anna Paviljoen is hiervan op de hoogte gebracht en wil dit graag met u nabespreken. U kunt hiervoor een belafspraak maken met Yvonne Blees, afdelingsleider van het Anna Paviljoen via 020 599 30 09.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OLVG, locatie Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.