OLVG, locatie Oost

Ziekenhuis

Oosterpark 9 1091 AC Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van OLVG

Waardering van OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 12 december 2016

Wekedelentumoren

Specialisme

Plastische chirurgie

Het gehele ziekenhuis ademt een prettige admosfeer direct bij binnenkomst. Doordat het onduidelijk was wat er aan de hand was met mij moest ik diverse onderzoeken ondergaan. Deze werden zo veel mogelijk ter plaatse geregeld. En anders werd er voor mij een afspraak gemaakt op korte termijn. Verwijzing naar een andere specialist werd direct geregeld. In korte tijd kwam ik op de poli plastische chirurgie, consult oogarts, verwijzing voor echo, MRI, anaesthesie, behandelafdeling, OK.Overal was de sfeer en bejegening erg prettig. Er werd goed uitgelegd en zeer zorgvuldig gewerkt. Niets dan lof!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OLVG, locatie Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.