OLVG, locatie Oost

Ziekenhuis

Oosterpark 9 1091 AC Amsterdam
Deze locatie is onderdeel van OLVG

Waardering van OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 10 december 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Het traject voorafgaande aan de keizersnede was erg goed. Ik werd goed geïnformeerd. Op de dag van de operatie werd ik al om 8 uur verwacht, terwijl de operatie eerst voor de namiddag was ingepland. Hierbij vraag ik mij af of dat echt nodig was geweest. De operatie zelf is goed verlopen. Ik merkte wel wat onenigheid binnen het team van artsen/verpleegkundigen. De een liet zichtbaar merken niet blij te zijn met hoe de ander het infuus had aangesloten. Een ander verbeterpunt is dat er voor bepaalde handelingen meer uitleg gegeven had kunnen worden. Na het zetten van de ruggenprik voelde ik ineens mijn benen niet meer en voelde mij ineens niet goed worden. Het was goed geweest als er over het effect van de prik van tevoren was verteld. Dit, samen met de verschillende artsen/verpleegkundigen die na elkaar binnen kwamen en zich voorstelden, maakten het een rommelig begin waar ik mij niet prettig bij voelde. De operatie verliep verder prima en de begeleiding was goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OLVG, locatie Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.