Waardering van OLVG, locatie West - Amsterdam op 5 november 2014

6.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig
  • Radiologie

Ik ben via mijn huisarts doorverwezen naar de Mammopoli en had daar een afspraak om 08.50 uur 's morgens, na een kort gesprekje werd ik doorgestuurd naar de afdeling Radiologie en heb ik 2 uur moeten wachten voordat ik een echo kon ondergaan. Als er zo een lange wachttijd is en je bent al zo nerveus, Zeg dat dan tegen de patiënt, die kan zelf beslissen om binnen het ziekenhuis koffie te gaan halen of even een straatje om te gaan. Ik vind dit niet klantvriendelijk ondanks dat ik begrip heb voor het oponthoud.

Reactie van/namens Ziekenhuis OLVG, locatie West - Amsterdam

Dank voor dit signaal. We geven het door aan de afdeling.

Update! De afdeling heeft gereageerd: "Namens de afdeling Radiologie onze oprechte verontschuldigingen dat het zo gelopen is. Wij onderschrijven geheel dat tijdige voorlichting aangaande wachttijden, en ook een kopje koffie namens de afdeling, in deze voor u op zijn plaats zou zijn geweest. Wij zullen uw input gebruiken om met onze medewerkers te zorgen dat wij nog beter kunnen anticiperen, om tot een grotere klanttevredenheid te komen!"

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OLVG, locatie West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.