Waardering van OLVG, locatie West - Amsterdam op 25 januari 2018

3.0
  • Middenoorontsteking
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Na een dubbele oorontsteking bleef ik last houden van mijn oor. De KNO arts nam niet de tijd goed te luisteren naar mijn klachten, maar vroeg heeft u een ui in uw oor gestopt. Ik was perplex... vervolgens werd mij aangeraden naar een kaakspecialist te gaan of een fysiotherapeut. Daar lag het allemaal niet aan, dus kwam ik weer terug met een oorontsteking, toen heeft de arts heel slordig en snel zonder überhaupt ook de gevolgen en kosten te bespreken een buisje geplaatst. Dit buisje hielp niet en ik kreeg er ook nog een bacterie overheen (waar de arts  natuurlijk niets aan kan doen). De KNO arts deed alsof het letterlijk tussen mijn oren zat. Ik heb een second opinion aangevraagd bij het AMC. Daar zagen ze dat ik helemaal onder aan mijn trommelvlies een scheurtje had én dat het buisje wat het OLVG had geplaatst helemaal niet meer gebruikt wordt, omdat ze er slechte ervaringen mee hadden. Dit buisje is er uiteindelijk uitgescheurd waardoor mijn hele trommelvlies aan flarden lag. Nu heb ik een trommelvliesreparatie ondergaan (pittige operatie onder narcose van 2.5 uur), door het waardeloze handelen en niet luisteren van de KNO arts in het OLVG. Ik zou iedereen dan ook ten zeerste aanraden níet naar de KNO in het OLVG te gaan om herhaling wat mij is overkomen te voorkomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor OLVG, locatie West? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.