Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda

Ziekenhuis

Pastorieweg 1 9679 BJ Scheemda
Deze locatie is onderdeel van Ommelander Ziekenhuis Groningen

Waardering van Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda - Scheemda op 30 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Urologie

Arts Urologie zeer ongeinteresseerd. Gaf daarbij aan niet op de hoogte zijn van mijn dossier. Toen ik hierover wou vertellen werd dit afgewezen/afgekapt. Het onderzoek was binnen een minuut klaar en daarbij kreeg ik geen informatie over hoe het onderzoek zou verlopen. Al met al vervelend contact. Onvriendelijk en respectloos.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda - Scheemda

Goedemiddag,

Als patiënt mag u verwachten dat de zorgverlener op de hoogte is van uw dossier en dat deze een luisterend oor biedt. Het is jammer dat u een naar gevoel overhoudt aan uw bezoek aan ons ziekenhuis. Als u de situatie wilt bespreken met de Ombudsfunctionaris, dan vindt u hier alle contactmogelijkheden: https://www.ommelanderziekenhuis.nl/onze-zorg/deel-uw-ervaring/dien-een-klacht-in/ombudsfunctionaris/

Met vriendelijke groet,
Ommelander Ziekenhuis Groningen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.