Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda

Ziekenhuis

Pastorieweg 1 9679 BJ Scheemda
Deze locatie is onderdeel van Ommelander Ziekenhuis Groningen

Waardering van Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda - Scheemda op 14 december 2017

Maag-darmbloeding

Specialisme

Maag-, Darm- en Leverziekten

Ik heb zeer goede ervaring  opgedaan bij dokter Jaspers. Meerdere keren geweest  met super begeleiding, van ook zijn medewerkers. Ben ook dokter Jaspers dankbaar  dat hij mijn trillingen en moedheid heeft uitgezocht en er achter  kwam  dat mijn schildklier niet goed werkte, daarna 1x per 1 tabletje en voor mij het trillen is opeens voorbij was Super van dat van dokter Jaspers. Ben nu 2.5 jaar geweest maar dit wilde ik graag nog even tegen hem zeggen Bedankt dokter Jaspers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.