Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda

Ziekenhuis

Pastorieweg 1 9679 BJ Scheemda
Deze locatie is onderdeel van Ommelander Ziekenhuis Groningen

Waardering van Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda - Scheemda op 11 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

weg met neusspray dankzij nieuwe KNO behandelingde celon methode.daarvoor ging ik naar de kno arts.die onderzocht mij en stuurde me weg met een recept voor een neusspray.mijn klachten werden niet serieus genomen.is hier sprake van leeftijd discriminatie ik ben nl 76 jaar.een behandeling van een half uur en je bent permanent verlost van de klachten.mijn gezondheid gebruik alleen een bloeddruk tabletje.er zijn geen belemmeringen voor een behandeling.

Reactie van/namens Ziekenhuis Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda - Scheemda

Goedemiddag,

Het is niet de bedoeling dat u een onbevredigend gevoel overhoudt aan een bezoek aan ons ziekenhuis. In het geval van neusklachten proberen we altijd eerst een conservatieve behandeling met neusspray, omdat dit minder risico’s met zich mee brengt en een chirurgische behandeling geen garantie op verbetering geeft.
Als de conservatieve behandeling niet afdoende is, dan komt chirurgische behandeling in aanmerking. Dit traject geldt voor patiënten van alle leeftijden. Als u het fijn vindt om bovenstaande nogmaals met de betreffende arts te bespreken, dan ontvang ik graag uw telefoonnummer via het mailadres: communicatie@ozg.nl. We gaan graag in gesprek om te kijken of we onze zorg kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet,
Ommelander Ziekenhuis Groningen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ommelander Ziekenhuis Groningen, locatie Scheemda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.