Waardering van Reinier de Graaf Ziekenhuis - Delft op 14 maart 2019

8.6
  • Mondziekten en kaakchirurgie

In februari is mijn bovenkaakverbreed en zijn mn neusholtes gelift en op gevuld.Ik heb van te voren door dr Bremmer een goede uitleg gekregen. Er zou een stukbot uit mn bekken gehaald worden, en ik zou een paar nachtjes moeten blijven.De opname ging vlot ik moest me om 7uur melden, en omm8uur werdt ik geholpen.Ik had gevraagd of ik tegen de pijn een morfinepomp kon krijgen,dat hadden ze nog nietvaak gedaan, maar ik had hem wel. Na de operatie had ik geen pijn ook niet bij mnbekken. Wel is het vervelend om te koelen met de ijspacs. Je moet zelf ook vaak om nieuwe vragen. Na 2,5 dg mocht ik naar huis. Ik ben heel snel hersteld. Ook het eten valt mee. Smorgens Bambix. Smiddags een baby hapje (banaan,liga,verse jus) savondspasta of klein gesneden verse groente met aardappelpuree. Ik ben nun2 wk verder en het gaat goed. Wel wat moe maar je kunt haast alles weer doen dankzij de goede zorg van dr Bremmer.,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reinier de Graaf Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.