Waardering van Reinier de Graaf, locatie Voorburg - Voorburg op 18 juni 2018

1.9
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

Het betreft dr. Francken: kno arts ik kwam voor het eerst bij hem. In plaats van dat hij vroeg naar mijn klachten, moest ik meteen in de behandelstoel gaan zitten zonder mij gesproken te hebben.Zonder iets te zeggen, pakte hij een instrument die ruw in mijn neus gestopt werd. Daarna pakte hij een ander instrument die hij in mijn mond keel stopte. Hij deed het ruw en zei daarna "i" tegen mij. Ik kon door dat instument de "i" niet meer zeggen en er kwam een soort "e" uit. Hij bleef herhalen dat ik de "i" moest zeggen terwijl in dat dus niet kon. Hij moet dan toch begrijpen dat hij het instrument iets moet verschuiven zodat ik wel die klank kon zeggen. Daarna zei hij "ik zie niets bijzonders" en zei dat ik een CT scan zou krijgen. Hij heeft alleen mijn medicijnen in de computer gezet en verder niet naar mijn klachten gevraagd, noch gezegd of ik een neusspray voor ontstoken sinussen nog door moest gebruiken. Dr. Francken kwam op mij bijzonder onsympathiek, zonder enige empathie of interesse over. Ook vind ik het totaal niet deskundig en acceptabel dat er bij een 1ste gesprek niet naar mijn klachten wordt gevraagd en dat ik die kan specificeren. Ik heb geen vertrouwen in hem en de manier van onderzoek vond ik onnodig ruw en respectloos. Ik heb om een andere kno arts gevraagd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reinier de Graaf, locatie Voorburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.