Rijnstate Arnhem

Ziekenhuis

Wagnerlaan 55 6815 AD Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Rijnstate

Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

Als je hier gelegen hebt en je vertrekt staan al je afspraken al automatisch geboekt, je hoeft alleen maar te annuleren als je niet kunt. Ook handige planning, alle afspraken op 1 dag ipv 3 keer in de week en handige volgorde. Accommodatie voldoende maar houdt niet over, het is een beetje rommelig op de afdeling. Veel mensen die niet precies weten wat er al gedaan is, veel onnodig heen en weer geloop. Het restaurant te duur in vergelijking met andere ziekenhuizen. Op de afdeling wordt er voldoende geluisterd, maar houdt niet over. Op de dag dat ik wegging heb ik 3 keer gevraagd of ik weg kon zonder verder iets te regelen en op moment van vertrek werd er verbaasd gezegd: gaat u weg? De informatie zou iets compacter kunnen, soms wel erg uitgebreid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.