Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

6.0

De afspraak bij de cardioloog kon vervroegd toen dat aangegeven werd. Dit vind ik erg belangrijk. In de ontvangsthal zou de kleurstelling positiever mogen. De kleuren van de balie terugbrengen in de restaurant stoelen zorgt voor meer positieve associaties. Meer mogelijkheden op de dagruimte van de afdelingen (specifiek A7, neurologie). Een vaste computerhoek zou een goeie aanvulling zijn. De verzorging aan bed is goed maar gemakzuchtig. Bijvoorbeeld bij mijn moeder, die last had van droge lippen. Ze had een blikje vaseline omdat dat het beste functioneert. Vanwege eenzijdige verlamming werd aangeraden labello stick te gebruiken om zelfstandigheid te bevorderen. Dit is niet vet genoeg en daarom was ik het daar niet mee eens. De verpleging heeft waarschijnlijk mijn vader geadviseerd om dit weer mee te nemen, met tot gevolg dat mijn moeder nu gebarsten lippen heeft en niet goed kan eten en drinken. Dit had niet mogen gebeuren. De informatie voorziening is echt te karig, na opname eenmaal een uitgebreid neurologisch gesprek om de situatie uitgelegd te krijgen. Daarna nemen de medewerkers een afwachtende houding en verwachten een pro actieve houding van betroken familie leden. Na een week heb ik zelf aan moeten geven dat mijn moeder nog neurologische vragen had die onbeantwoord bleven. Nog diezelfde middag kon ik terecht. Dus de mogelijkheden zijn er, maar er is geen handreiking. Het budget laat maar een beperkte personeelsbezetting toe waardoor de revalidatie ook beperkt mogelijk is. Ik zou dit ziekenhuis aanraden maar een proactieve houding is noodzakelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.