Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

7.5

De onderlinge communicatie tussen verschillende afdelingen zou beter kunnen. Zeker voor het maken van afspraken. Het gebouw en de kamers zijn prettig. De verzorging is goed, ze zijn verschrikkelijk hun best. Er gaat wel aardig vaak wat fout, maar niemand is bot. Iedereen is vriendelijk en opgewekt. De fouten worden wel opgelost maar pas als je zelf actie onderneemt. Ik heb niet heel vaak vragen maar als ik er een stel dan wordt er snel een oplossing gegeven. De folders vind ik informatief goed. Soms blijf ik met vragen zitten, dan kan ik bellen en krijg ik uitleg over de specifieke situatie. Nu ben ik goed behandeld, in het verleden heb ik een slechtere ervaring met partner. Zes maal een afspraak en zes maal een andere specialist. Die wist dan niet exact wat de situatie was en we konden weer opnieuw beginnen. Ik zou het ziekenhuis aanbevelen, maar het is belangrijk om alert te blijven op bloedprikken, medicatie of dubbele afspraken. De informatie verschilt nogal eens van arts tot arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.