Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 12 juni 2012

7.8

Eind mei ben ik geopereerd door dokter Blanken aan mijn schildklier! Ik zag enorm op tegen deze operatie, maar door haar uitleg, geruststellende woorden, ervaring enz..had ik veel vertrouwen in haar! Nu ik een paar weken verder ben en de operatie goed is verlopen kan ik alleen maar zeggen, dat het mij achteraf heel erg is meegevallen. Mede door dokter Blanken, die een prima chirurg is o.a. op het gebied van de schildklier ben ik heel blij, dat zij de operatie heeft uitgevoerd en kan ik andere mensen zeker aanraden om zich te laten opereren in het Rijnstate Ziekenhuis te Arnhem. Nogmaals dank dokter Blanken voor uw enorme inzet, kennis van zaken en uw lieve benadering naar de patiënten toe....ik vind u een topper!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.