Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 24 mei 2020

• N.v.t.

5.5
  • Bevalling
  • Gynaecologie en Obstetrie

Heb de behandelingen tijdens mijn eerste zwangerschap beter ervaren. Vond het nu vanaf het moment dat de Corona in sloeg heel slordig, heb elke week een andere gynaecoloog gehad. Moest telkens weer vertellen waarom ik er was, bij vertrek pas mijn dossier inlezen waardoor ze iets over het hoofd hadden gezien. Mijn tijd op de verloskamers en kraamafdeling heb ik wel al prettig ervaren, lieve zorgzame verpleegsters naar mijn dochter en mij toe. Heb daarna afspraken gehad bij de kinderarts die ook weer niet goed ging. Miscommunicaties, heb uren met een baby zitten wachten. Het enige plus puntje vond ik dus de verloskunde / kraamafdeling, heb alles bij elkaar opgeteld en zo een algemeen cijfer beoordeeld.

Reactie van/namens Rijnstate

We vinden het heel vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis.
Fijn om te lezen dat u wel tevreden bent over de behandeling op de afdeling Verloskunde. Wij wensen u een goede kraamtijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.