Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 6 augustus 2018

2.4

Helaas veelvuldig opgenomen tijdens de zwangerschap ivm persisterende urineweginfecties bij nierstuwing. Hiervoor een nefrostomie katheter gekregen. Helaas moeilijk infuus te prikken, op de afdeling obstetrie waren ze erg menselijk en was de ervaring erg prettig.Hun riepen helaas de hulp in van de seh. De eerste verpleegkundige luisterde niet, ik gaf aan meer pijn te hebben dan normaal, maar op de seh waren ze wel van het doorduwen en niet te zachthandig, de naald zat door het vat. Ik mee naar de seh, om te prikken met echo. De arts komt arrogant binnen lopen, vraagt welke arm het makkelijkste is. Zit je dan, zwanger en wel met 2 armen vol blauwe plekken en gaasjes van eerdere pogingen. Kijkt met de echo, zegt niks, drukt er een naald in en verdwijnt. Heb me nog nooit zo naar gevoeld als toen ik daar wegliep. De verpleegafdeling obstetrie niets dan lof, maar de seh kan nog wel wat les gebruiken in patiëntencontact en ze mogen wat mij betreft ook een lesje nederigheid krijgen. Geen goed visite kaartje voor rijnstate.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

Beste meneer/mevrouw,

We vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. We hebben via de redactie van ZorgkaartNederland geprobeerd om met u in contact te komen, maar dit is helaas niet gelukt. Als u op een later moment toch contact met u ons wilt, mag u ons altijd mailen via communicatie@rijnstate.nl.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.