Rijnstate Arnhem

Ziekenhuis

Wagnerlaan 55 6815 AD Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Rijnstate

Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

Het maken van een afspraak ging perfect en heel snel. Wat ik heel prettig vind is dat de televisie en telefoon gratis worden voorzien. Dit was een fijne verassing. De medewerkers zijn vriendelijk en aardig, maar ook informatief. Ze vertellen van de hoed en de rand. Als ik vragen heb krijg ik de informatie die ik nodig heb. Gister was ik hier, en vandaag wordt er al actie ondernomen. De specialist gaf mij duidelijke informatie over wat er ging gebeuren en waarom. Nu wordt er bij mij een onderzoek gedaan. Voorheen werdt er weinig verteld over de waarden van onderzoek, nu is dat niet meer zo het geval. Er wordt veel meer openlijk meegedeeld. Wanneer ik als patient in staat ben om het onderzoek en de waarden te begrijpen kan er meer overleg plaats vinden. Hierdoor wordt mijn mening gehoord. Er is bij een bloedvatverwijding geconstateerd en uit de echo bleek een waarde van 3.1 te komen waar boven de 3.0 een behandeling aangeraden wordt. Echter, de specialist vertelde mij dat een CT-scan preciezere waarde geeft en weleens op bijvoorbeeld 2.6 mm uit zou kunnen komen, en vroeg mijn mening over wat te doen. Ik wilde graag de scan en dat is nu geregeld. Ik heb dit als erg prettig ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.