Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

7.5

Het ziekenhuis ziet er goed uit. De doktoren zijn aardig. Er wordt goed geluisterd. Het enige minpuntje is dat de doktoren aangeven dat ik dingen moet vragen, maar soms weet ik niet wat ik moet vragen aangezien ik er niet veel verstand van heb. Het ziekenhuis stuurt vaak herinneringsbrieven voor afspraken en dat vind ik fijn. Als je bij 1 arts bent geweest, krijg je meteen een uitdraai van alle afspraken en dit vind ik ook erg fijn. Er wordt veel aangedacht gegeven in het ziekenhuis. Wat ik vervelend vond, was dat ik meteen na operatie naar huis werd gestuurd en ik heb geen familieleden die mij konden opvangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.