Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 27 november 2012

7.5

Ik vind het maken van afspraken prima verlopen. Zo nu en dan moet ik wachten, maar dat vind ik geen probleem. De accomodatie vind ik goed. Je kunt eten krijgen. Ik vind het er gezellig uitzien. De bewegwijzering vind ik hier duidelijk. Over het algemeen vind ik de medewerkers goed. Je wordt goed geholpen behalve bij de afdeling psychiatrie. Er werd daar niet goed geluisterd en ze nemen je niet serieus. Er werd een verkeerde diagnose gesteld. De diagnose die werd gesteld, werd snel van tafel geveegd. Er werden alleen maar medicijnen gegeven. De informatie vind ik slecht, ik heb helemaal niks gekregen. De informatie die het ziekenhuis beschikbaar stelt, vind ik goed. De behandeling die ik heb gekregen, vind ik prima. Ik ben bij de klachtencommissie geweest en de desbetreffende psychiater heeft zijn excuses aangeboden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.