Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 17 oktober 2019

2.1
  • Hersenaandoeningen
  • Oncologie

Mijn moeder heeft van 6 tot 16 oktober op acute opname en daarna oncologie gelegen ivm bijverschijnselen van een gegroeide tumor en hersenoedeem. Overal zelf achteraan moeten gaan - aan moeten geven dat bv maagbeschermers wenselijk zijn bij sterke medicatie. Zelf moeten vragen om slijmoplossende medicatie en pijnmedicatie in pleistervorm ivm gereguleerde afgifte. Ook zijn meerdere keren afspraken om ons te bellen niet nagekomen en strookte de informatie van de zaalarts niet met wat de oncoloog gezegd zou hebben. Er is geen communicatie tussen de verschillende disciplines en de verschillende diensten (dag-avond-nacht) Familiegesprekken werden na aandringen van mijn kant buiten de kamer gehouden ipv op de meerpersoonskamer. In het geval van mijn moeder is er niks meer te redden, maar er kan wel beter op dit soort dingen gelet worden voor toekomstige patiënten.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

Beste meneer/mevrouw,

We schrikken erg van uw ervaring in ons ziekenhuis. We hebben uw waardering direct doorgegeven aan de afdeling en we gaan hierover graag met u in gesprek. Mocht u hier voor openstaan, dan willen we u vragen om een klachtenformulier in te vullen, dat kan via www.rijnstate.nl/klachtenformulier. Bij de omschrijving hoeft u alleen de link van deze pagina in te vullen, zodat we weten dat het om deze Zorgkaart-waardering gaat. Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op.

In ieder geval wensen we uw moeder en u veel sterkte!

Met vriendelijke groet,
Afdeling Marketing & Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.