Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

Momenteel heb ik te maken met de hartafdeling en daar zit er weinig tijd tussen afspraken. Je kunt binnen drie weken terecht, dat is een acceptabele wachttijd. Het lastige is dat er erg veel informatie te verwerken is bij sommige onderzoeken. Ik kan me voorstellen dat het voor iemand zonder begeleiding een heftige uitdaging is. Het kan wat verwarrend zijn, alles bij elkaar. Dit was bij de nucleaire geneeskunde en cardiologie. Uiteindelijk heb ik alle infortie die ik wil maar het kan wat moeite kosten. Mogelijk sommige schriftelijke informatie eens laten beoordelen door een leek, liefst een oudere, zodat de gehele doelgroep dit kan begrijpen. De accomodatie is prima waar het voor bedoeld is. De medewerkers nemen je serieus en geven direct heldere uitleg. Ze gaan zorgzaam met je om. Het overleg van artsen onderling en het overschreiden van hun eigen grens van kennisgebied zorgt voor een betere behandeling. Ik zou het ziekenhuis aanraden maar voor complexe gezondsheidssituaties naar een academisch ziekenhuis gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.