Rijnstate Arnhem

Ziekenhuis

Wagnerlaan 55 6815 AD Arnhem
Deze locatie is onderdeel van Rijnstate

Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 11 december 2016

Borstkanker

Specialisme

Oncologie

Na al 3 maanden rond te lopen met pijn in een van mijn borsten ben ik doorverwezen door mijn huisarts naar de mammapoli. De huisarts heeft de afspraak voor mij gemaakt in het ziekenhuis en ik kon binnen 24 uur terecht bij de mammapoli. In het ziekenhuis zijn alle medewerkers erg vriendelijk en werd ons netjes de weg gewezen toen wij aangaven niet precies te weten hoe wij moesten lopen. Wij werden geholpen met het inchecken in de wachtkamer. De wachtkamers zijn goed ingericht en je kunt er makkelijk en comfortabel zitten. De verpleegkundige en de specialisten die ik gesproken heb nemen echt de tijd voor je, zijn erg secuur en stellen je op je gemak. Ik had met 3,5 half uur verschillende onderzoeken gehad en het fijne nieuws dat de pijn niet de oorzaak is van borstkanker, een cyste of iets anders abnormaals. De verpleegkundige deelde mee in mij opluchting, maar probeerde ook mee te denken met een oplossing voor de pijn. Mijn pijnklachten werden serieus genomen en ik werd niet afgeschilderd als aansteller. Wat ik als erg prettig ervaar is dat je in een ochtend geheel bent onderzocht en uitslag hebt! Dit scheelt zo veel stress. Echt een groot compliment naar de vriendelijke medewerkers van het Rijnstate Ziekenhuis.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om ons van uw ervaringen op de hoogte te brengen. En wat fijn voor u dat de uitslag positief was. Ook goed om te horen dat u tevreden bent over onze zorgverlening. Wij zullen uw compliment doorgeven aan de mammapoli.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.