Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 8 mei 2018

2.1
  • Crohn en colitis ulcerosa
  • Maag-, Darm- en Leverziekten

Na mijn operatie, ben ik geplaatst op een verpleegafdeling chirurgie. Wat een zooitje, wat een viezigheid en totaal niet serieus genomen door verplegend personeel, wat ontzettend jammer is. Vooral wanneer de arts en chirurg hoog in het vaandel staan bij mij heb ik helaas momenteel toch EMDR vanwege de traumatische ervaringen die ik heb opgedaan in het Rijnstate afdeling chirurgie  heel jammer. Er word hier ook een klacht over ingediend, omdat ik het verschrikkelijk zou vinden als een ander dit ook zou overkomen en ik alleen maar hoop dat er hiervan geleerd zou kunnen worden.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,
We vinden het heel vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. We geven uw waardering door aan de verpleegafdeling Chirurgie. We vinden het fijn dat u uw ervaringen en klachten bij ons kenbaar maakt. Dit biedt ons de mogelijkheid om er iets aan te doen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.