Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 25 januari 2018

3.0
  • Botbreuken
  • Chirurgie (Heelkunde)

Nadat mijn zoon (10 jaar) met een complexe armbreuk vanuit een buitenlands ziekenhuis op de SEH kwam, konden we eerst uren wachten tot hij geholpen werd. De reden die hiervoor werd aangedragen was dat er al een arts, vanuit het buitenland, de breuk had bekeken.Uiteindelijk is de arm rond middernacht gezet en mocht hij de volgende dag naar huis. Helaas moest hij na een week alsnog geopereerd worden door een traumachirurg. Alles rondom deze operatie is fout gegaan met als gevolg een doodsbang kind. Dit is inmiddels de 2de keer dat de Recovery verschikkelijke fouten heeft gemaakt en geen afspraak is nagekomen. Rijnstate neemt hierin geen enkele verantwoording.Over een aantal weken zal de pin uit zijn arm verwijderd moeten worden. Dit zullen wij door een ander ziekenhuis laten uitvoeren.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons van uw ervaring op de hoogte te brengen. Wat vervelend om te horen dat er zoveel is misgegaan. We willen hier graag van leren. Daarom adviseren we u een klacht in te dienen bij ons Klachtenbureau. Dit kan via www.rijnstate.nl/klacht. Wij wensen uw zoon en u veel sterkte.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.