Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 8 juni 2017

3.3
  • Hart- en vaatziekten
  • Cardiologie

Ontslagen terwijl patiënt nazorg nodig had. Slecht geïnformeerd.  Slechte communicatie.  Niet netjes behandeld door verpleging. Dag erna 8 uur bezig geweest om verpleegplek te vinden.  Uit eindelijk weer bij het ziekenhuis terechtgekomen.  Behandeling  (pacemaker) ging keurig.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons van uw ervaring op de hoogte te brengen. Spijtig dat onze zorgverlening niet naar wens was. Wij geven uw waardering door aan de afdeling Cardiologie.

Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken medewerker, arts of het hoofd van de afdeling Cardiologie. Een gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Heeft u dit al geprobeerd, of lost dit uw probleem niet op? Of vindt u het prettiger om er met een ander over te spreken? Bel (088 - 005 7539) of mail dan naar onze klachtenfunctionaris Els Harmelink (eharmelink@rijnstate.nl). De klachtenfunctionaris helpt u vervolgens verder.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.