Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 19 juni 2016

8.3
  • Psychische stoornissen
  • Plastische chirurgie

opgenomen 13-05-2016 i.v.m Second opinion van GGZ Pro persona. Eerst in z.g.n. gesloten afdeling, na 3 nachten in open afdeling. De entree en de kamers zijn naar mijn mening toe aan een opknapbeurt. Uitbreiding met een derde afdeling(vleugel) is mijns inzien gewenst ten opzichte van andere concurenten zoals Pro Persona. De werkruimtes zoals dokter kamers en ruimtes van het verplegend personeel en therapeuten, zijn m.i. te klein en erg onrustig. Ik geef de verzorgende staf en het schoonmaakpersoneel, een enorme pluim, zoals zij hun werk in deze "ondergeschoven afdeling" van het RSZH/Arnhem, doen. Het hele personeel en verzorgende staf, inclusief dr.en drs-en, hebben met recht een 8 plus verdiend.

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw reactie op ZorgkaartNederland. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het personeel en de verzorgende staf. Ook dank voor de kritische noot over de accommodatie! Wij hebben deze reactie intussen doorgegeven aan de afdeling Psychiatrie.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.