Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 18 april 2019

9.3
  • Hypothyreoïdie
  • Radiologie

RFA behandeling bij knobbel op schildklier. Via site van Rijnstaete gelezen over RFA. Huisarts kende het niet, ik werd door hem doorverwezen voor een 'ouderwetse" operatie . Zeer tevreden over de behandeling door dokter de Boer en zijn team.In plaats van een operatie met verwijdering van schildklier en mogelijk de rest van mijn leven medicatie een RFA (radio frequente ablatie)behandeling. Een jaar na de behandeling (vreemd idee dat het zo lang duurt) voor 82% afgenomen.Enige zou nog kunnen zijn dat er beter wordt voorgelicht over de pijn. Deed echt zeer ruim 20 minuten lang. Maar weegt zeker op tegen de negatieve gevolgen van een operatie. Zou het iedereen aanraden indien er een keus is. (voorwaarde goedaardige aandoening)Complimenten voor de ontwikkelaars.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

geplaatst op 18 april 2019

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw waardering. We geven uw compliment en opmerking door aan dokter De Boer van de afdeling Radiologie.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.