Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 27 juli 2012

Sinds het jaar 2000 heb ik al ettelijke malen in dit ziekenhuis gelegen. Vooral problemenmet mijn hart, maar ook voor een heupoperatie. Mijn ervaringen zijn zeer positief al valt er natuurlijk zo nu en dan wel iets op te merken over de communicatie of de behandeling. Maar door de bank genomen ben ik heel tevreden. Speciale vermelding verdient cardioloog Dr.Bosker, orthopeed Dr. Rijnberg, dermatoloog Dr. van Huystee, internist Dr. de Boer en mw. Koppenol, schildklierverpleegkundige. Allemaal heel deskundig en patientvriendelijk.

Reactie van/namens Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem

geplaatst op 27 juli 2012

Bedankt voor uw waardering voor Rijnstate Arnhem. We gaan uw complimenten aan de betreffende artsen en verpleegkundigen doorgeven!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.