Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 17 juli 2019

9.1
  • Bevalling
  • Verloskunde

Toen ik met 36 weken zwanger weeën kreeg ben ik naar het ziekenhuis gebracht. Het personeel nam mij goed op, legde de procedure uit en kwam kijken wanneer ik daar om vroeg. Ze hielden mij goed in de gaten. Ik mocht bepalen hoe ik de weeën opving en in welke positie ik wilde bevallen. Ik werd goed ondersteund. Eenmaal met onze prachtige dochter moesten we nog een paar dagen blijven. De verpleegsters en verloskundigen controleerden de ontwikkeling van onze dochter goed en keken goed naar ons om. Ik zag op tegen de bevalling maar kijk hier nu goed op terug. Bedankt afdeling Verloskunde Rijnstate!

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 17 juli 2019

Beste mevrouw,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de afdeling Verloskunde! Bedankt voor het plaatsen van uw waardering. Wij geven uw complimenten door aan de afdeling.

Heel veel geluk met uw dochter.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.