Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 november 2012

7.7

Via de huisarts kreeg ik een brief waarin stond dat ik binnen drie dagen bericht zou krijgen vanuit het ziekenhuis en anders zelf moest bellen. Een week later had ik niks gehoord en belde ik, toen kreeg ik te horen dat ik sowieso geen bericht kreeg en telefonisch een afspraak moest maken. De accomodatie in orde. De medewerkers zijn vriendelijk. De vraag die ik stelde kreeg ik duidelijk antwoord op dus er wordt geluisterd. Er zou meer informatie gegeven kunnen worden, zodat er een compleet beeld gevormd wordt. Ik zou dit ziekenhuis aanbevelen op de gebeiden waar ik er contact mee heb gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.