Waardering van Rijnstate Arnhem - Arnhem op 18 april 2019

7.6
  • Bevalling
  • Verloskunde

Vooral de opvang en het proces rondom de beslissing voor de spoedsectio verliep erg goed, alle artsen en verpleegkundigen waren heel rustig en duidelijk in de uitleg en pakten goed door zonder stress over te brengen terwijl het eigenlijk een heel stressvolle situatie was. Dit was fijn. Tijdens de dagen daarna op de kraamafdeling wisselde het wat per verpleegkundige hoe de zorg verliep. De ene verpleegkundige nam duidelijk even de tijd om de dingen te doen en te vragen hoe het met ons ging, de ander was wat meer kortaf en kwam alleen het nodige doen.

Reactie van/namens Rijnstate

geplaatst op 29 april 2019

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw waardering op deze website. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw behandeling. We geven uw compliment, maar ook uw feedback door aan de afdeling.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Communicatie

Bent u of werkt u voor Rijnstate Arnhem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.