Waardering van Rode Kruis Ziekenhuis, Buitenpolikliniek Heemskerk - Heemskerk op 6 maart 2020

2.0

Helaas, dit is niet het ziekenhuis waar je met veel vertrouwen vandaan komt! Het is net of je niet gelegen komt, terwijl je ernstige klachten hebt. Of het op de spoedeisende hulp is, de artsen of de verpleging, het gaat allemaal zonder intresse en ze tonen weinig emphatie. Omdat mijn gezondheid verre van goed is en daar zeker niet wordt gehoord, heb ik besloten om daar Nooit! meer naartoe te gaan, deze teleurstellingen wil je als patient niet iedere keer tegenkomen.

Reactie van/namens Rode Kruis Ziekenhuis | Brandwondencentrum Beverwijk

Beste mevrouw, meneer,
Wat vervelend om dit te horen. Wij geven uw klacht in ieder geval door aan de klachtenfunctionaris van het RKZ. Graag willen wij weten of u uw ervaring wilt bespreken met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend (tot 12:00 uur) van 08.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar via 0251-265 133. U kunt ook een mail sturen naar patientencontactpersoon@rkz.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rode Kruis Ziekenhuis, Buitenpolikliniek Heemskerk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.