Waardering van Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk op 28 maart 2019

• Spoedeisende hulp (SEH)

Een ongeluk zit in een klein hoekje en de meeste ongelukken gebeuren thuis; uitspraken welke bij ons van toepassing zijn geweest. Een tel niet opletten en onze 1 jarige zoon valt en een flinke jaap in zijn kin. Als ouder schrik je dan enorm en hoe fijn is het, als je dan, in je paniek naar het RKZ gaat en daar direct geholpen wordt door een deskundig team! De receptioniste, de arts en de verpleegkundigen van de Spoed Eisende Hulp vingen ons direct op en handelden direct en hebben zijn kin kundig verzorgd. We zijn opgevangen in de kinderkamer, waar ook speelgoed stond zodat onze dochter zich in de tussentijd kon vermaken. Al met al binnen een uur weer terug naar huis maar wel een aantal grijze haren verder! Bedankt allemaal voor de liefdevolle verzorging!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rode Kruis Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.