Rode Kruis Ziekenhuis

Samenwerking

Blaaskanker

Specialisme

Urologie

Er wordt niet geluisterd door de arts naar de vragen daardoor krijg je het gevoel dat je niet serieus genomen wordt Als voorbeeld: Gesprek tussen mij en de arts gebeurd tijdens het aankleden na een blaasonderzoek met koud je benen uit de stijgbeugel en de onderbroek nog op de enkels Dan hebben we het over een gesprek voor verder onderzoek naar kanker de arts neemt niet eventjes de tijd en rust om dit aan een bureau uit te leggen

Reactie van/namens Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk

Beste mevrouw, meneer,
Wat vervelend om dit te horen. Wij geven uw klacht in ieder geval door aan de klachtenfunctionaris van het RKZ. Graag willen wij weten of u uw ervaring wilt bespreken met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend (tot 12:00 uur) van 08.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar via 0251-265 133. U kunt ook een mail sturen naar patientencontactpersoon@rkz.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rode Kruis Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.