Rode Kruis Ziekenhuis

Samenwerking

Borstkanker

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Hoe kan het dat het na zoveel jaar nog steeds niet zo is dat bij de jaarlijkse controle de mammografie en afspraak bij de chirurg op dezelfde dag wordt ingepland en ik als pte hier zelf weer moet bellen. Wat maakt het dat het RKZ niet wil inzien dat dit zoveel extra stress geeft? Hier word ik echt verdrietig van!

Reactie van/namens Ziekenhuis Rode Kruis Ziekenhuis - Beverwijk

Beste mevrouw,
Wat vervelend om dit te horen. Wij geven uw klacht in ieder geval door aan de klachtenfunctionaris van het RKZ. Graag willen wij weten of u uw ervaring wilt bespreken met de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris is op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend (tot 12:00 uur) van 08.30 tot 16.00 uur telefonisch bereikbaar via 0251-265 133. U kunt ook een mail sturen naar patientencontactpersoon@rkz.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rode Kruis Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.