Waardering van Saxenburgh, Dagziekenhuis Aleida Kramer - Coevorden op 27 augustus 2019

9.1
  • Psychische problemen
  • Psychiatrie

In september 2018 is onze (schoon)vader, opgenomen in het Aleida Cramer zorgcentrum in Coevorden op de gesloten afdeling De Distel. Ondanks de onderbezetting hebben wij de zorg van het zorg verlenend personeel (alle verpleegkundigen, vrijwilligers en artsen) als zeer persoonlijk, deskundig en vooral met liefde voor de patiënten ervaren. Deze mensen verdienen meer dan een pluim. Ook in hun vrije tijd werd er nog gezorgd dat onze vader een laatste keer mijn moeder in hun huis in Lutten kon bezoeken. Onze vader is in juni van dit jaar overleden, maar heeft zelf ook altijd gezegd dat hij iedereen 'geweldig en lief' vond. Wij en ook met name onze moeder zijn iedereen heel dankbaar voor hun zorg, steun en altijd luisterend oor (dag en nacht) in de laatste levensfase van onze (schoon)vader en echtgenoot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxenburgh, Dagziekenhuis Aleida Kramer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.