Waardering van Saxenburgh, Röpcke Zweers Ziekenhuis - Hardenberg op 28 juni 2017

9.3
  • Darmkanker
  • Oncologie

Het intake gesprek werd gevoerd door dr. v.d. Ende. Ze was heel invoelend en meelevend. Het was een goed gesprek en een en ander werd uitgelegd wat er moest gebeuren. De operatie werd uitgevoerd door dr. Mantel. De operatie was geslaagd en mijn vrouw thuis werd door hem op de hoogte gesteld. Ook de begeleiding door dr. Mantel na de operatie heb ik heel plezierig en informatief ervaren.Ook het verpleegkundig personeel op die afdeling heb ik heel positief ervaren. Het personeel ging zeer zorgvuldig en met respect met me om. De artsen en verpleegkundig personeel op de afdeling oncologie verdienen een pluim!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxenburgh, Röpcke Zweers Ziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.