Waardering van Saxenburgh Medisch Centrum - Hardenberg op 17 oktober 2019

9.6
  • Chirurgie (Heelkunde)

Ik zou geen negatief woord willen schrijven over het Röpcke Zweers Ziekenhuis. In ieder ziekenhuis gaan er dingen fout of zijn er mis communicaties. Het gaat erom hoe dit opgelost wordt of hoe er naar gehandeld wordt. In het Röpcke Zweers Ziekenhuis ben je nog echt patiënt. Ik kreeg het gevoel dat ik er mocht zijn en hoe groot/klein de ingreep ook is, ze luisteren naar je en zorgen voor je. In het afgelopen half jaar ben ik drie keer geopereerd in het Röpcke Zweers Ziekenhuis. Alle keren is er goed naar mij als patiënt geluisterd en werden mijn wensen overgedragen naar collega's en andere artsen. Mocht een andere arts een andere mening hebben over de behandeling of de medicatie dan werd er met mij als patiënt overlegd i.p.v. zonder mede weten een wijziging door te voeren. Ga op deze voet verder, ook binnen het nieuwe ziekenhuis!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saxenburgh Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.