Waardering van Sint Maartenskliniek Boxmeer - Beugen op 27 juni 2017

5.2
  • Orthopedie

Ben bij Schreuder geweest voor de pijn in mijn knie, heb gevraagd voor dat op te lossen. Heb een scan gemaakt er is slijtage aan weezig. Vraag om een nieuwe knie maar hij wil dat niet . Dus ik vraag hoe moet het nu verder om van de pijn af te komen en normaal kan lopen. Krijg als antwoord ik weet het niet. Ben all 25 keer naar een fysio geweest is dat een arts, ik vind het een waardeloos iemand die zo met mensen omgaan

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Boxmeer - Beugen

We lezen dat u niet tevreden bent over uw ervaring in onze kliniek en willen dat graag met u bespreken. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Boxmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.