Sint Maartenskliniek Nijmegen

Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 21 maart 2016

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Afspraken en onderzoeken waren op de afgesproken  tijd, echter het wachten op de uitslag duurde weken omdat de arts maar af en toe tijd heeft om de uitslag door te bellen. Kon ook niet zelf een afspraak maken (deze krijg je via de post) waardoor er veel tijd verloren gaat indien je die dag niet kan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

In uw waardering geeft u aan dat u lang heeft moeten wachten op de uitslag van uw onderzoek. We willen daar graag meer van weten. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon kunnen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.