Sint Maartenskliniek Nijmegen

Ziekenhuis

Hengstdal 3 1k 6574 NA Ubbergen
Deze locatie is onderdeel van Sint Maartenskliniek

Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 25 juli 2013

Al jaren zijn mijn dochter(25) en ik (54) patiënt in SMK bij diverse artsen. Goed overleg met de artsen, fantastische verzorging, oog voor de mens in de patiënt. In de loop der jaren is ons vertrouwen steeds groter geworden, we kunnen onze vragen stellen en er is een grote expertise doordat verschillende artsen hun eigen specialisatie hebben en doordat er onderling overleg is bij behandeling, wanneer dat nodig is. De SMK heeft mijn kwaliteit van leven steeds weten te verbeteren!! De zeldzame erfelijke aandoening die wij hebben kunnen ze uiteraard niet wegnemen. Maar wat wel mogelijk is, doen zij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.