Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 11 augustus 2015

7.8
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Behandeling en operatie prima, verpleging eerste dag rommelig. Fysio geeft niet genoeg informatie. Met name welke oefningen en hoe je je thuis moet behelpen. Niet verteld dat je tenalletijden de eerst 6 weken met stokken moet lopen. En veel moet koelen en per 2 uur je oefeningen moet doen, om de knie soepel te houden.

Reactie van/namens Ziekenhuis Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen

Naast een goede operatie en behandeling, vinden wij de nabehandeling en zorg ook belangrijk. Wij vinden het jammer dat uw ervaring in onze kliniek niet geheel naar wens was en willen daar graag wat meer van weten. Zou u daarom contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.