Sint Maartenskliniek Nijmegen

Samenwerking

Botaandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Beter kan er niet zoveel ik ben zeer tevreden over het voor traject en de operatie. Allemaal lieve mensen met een passie van het uitvoeren van hun werk en die er ook voor je zijn een luisterend oor. zeker wil ik Dr M, Ostendorf en haar collega die de operatie heeft uirgevoerd bedanken ga er maar aan staan bij een top sporter voor de tweede keer een nieuwe schouder operatie te doen. Ik ben geholpen in 2017 aan me linker en op 4 november 2019 aan mijn rechter schouder. Wel een pittige operatie maar alles top verlopen. ik ben een zeer tevreden oud topsport. Ik kan werken aan me herstel en heeft er alle vertrouwen in dat alles goed komt. Nogmaals mijn dank naar het team van Doctor M. Ostendorf en het ziekenhuis het Maartens kliniek. Een diep buiging, dank voor alles

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.