Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 15 november 2016

7.5
  • Gewrichtspijn
  • Orthopedie

De operatie is perfect uitgevoerd zoals besproken gedaan mijn complimenten. Echter nadat de pinnetjes verwijderd waren uit mijn tenen is hier een ontsteking ontstaan in mijn kleine teen (zeer pijnlijk). Naar de poli geweest hier ook zeer goed behandeld de rest er na is hoe moet het zeggen zeer amateuristisch. Lang wachten op verdere stappen. (Zeer jammer na goede ervaring met de operatie)

Reactie van/namens Apotheek Maartensapotheek Sint Maartenskliniek - Nijmegen

geplaatst op 8 december 2016

Naast een goed uitgevoerde operatie, vinden we het ook belangrijk dat de nazorg goed verloopt. Daarom willen we graag meer weten van uw ervaring. Zou u contact met onze patiëntcontactpersoon willen opnemen? Zij is bereikbaar via e-mail Patientencontactpersoon@maartenskliniek.nl of telefonisch op (024) 365 91 89. Bij voorbaat onze dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.