Sint Maartenskliniek Nijmegen

Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 6 februari 2017

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Donderdag -02-2017 om half 10 aanwezig. Intake gesprek wat duidelijk en begrijpelijk werd uitgevoerd. Om12.30 naar de anesthesist. Ruggeprik ook weer een rustige en duidelijke uitleg. Na de operatie in de verkoeverkamer een heerlijke warme luchtdeken over me heen. Constante controle, aardige dames. De specialist die de operatie heeft uit gevoerd dr. Sprengers kwam nog voor ik naar de kamer werd gebracht bij me, de operatie was goed gegaan. Na twee jaar pijn een heerlijke mededeling. Nog een dag fysio en weer naar huis lopend door de gang en geen pijn. Helemaal perfect ziekenhuis. Geen moment onzekerheid gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.