Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 30 november 2016

8.3
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Expertise en kunde zijn erg groot bij de Maartenskliniek op het gebied van reuma, orthopedie en revalidatie. Daarom ook gekozen voor operatie van mijn heup bij Maartenskliniek Nijmegen. Zowel de opname, de voorbereiding op de operatiedag, de operatie zelf en de verzorging nadien zijn zeer goed gegaan. Prima en vriendelijke medewerkers en dito verplegend personeel, Een punt van aandacht dat in schri contrast is: tijdens mijn opnamedagen was het zeer rumoerig op de verplegende afdeling, veroorzaakt door het min of meer continue bezoek van iemand op een zelfstandige kamer. De verpleegkundige die ik daar over aansprak, gaf aan er niets aan te gaan doen. Ik ga uit dat dit een uitzonderlijk geval c.q. een vergissing is. Een die niet past bij de reputatie en het blazoen  van de Maartenskliniek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.