Sint Maartenskliniek Nijmegen

Waardering van Sint Maartenskliniek Nijmegen - Ubbergen op 27 juli 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Ik ben 35 jaar en ben hier beland ivm een second opinion voor een eventuele heupprothese. Mijn moeder en ik hebben een dag eerder een gastenkamer gereserveerd omdat wij uit Amsterdam komen. De kamer zag er heel erg goed uit en je hebt zelfs de mogelijkheid om te koken. De operatie is goed verlopen. Ik moet nog steeds enorm wennen aan het grote litteken maar ben van de pijn af die ik had door mijn heupkop necrose. Ik mocht al na 3 dagen naar huis, dit wordt mijn derde dag thuis. Qua pijn valt het reuze mee. Slapen is nog wel een uitdaging maar slik eigenlijk sinds thuiskomst alleen de paracetamol en heb niet de behoefte aan de zwaardere pijnstilling. Thuiszorg is voor mijn in het ziekenhuis aangevraagd en waren de volgende dag bij thuiskomst al gepland. Ik zou dit ziekenhuis zeker aanbevelen aan andere (jonge) patiënten die hetzelfde moeten ondergaan. succes en ik ga verder met revalideren zodat ik weer de sterren van de hemel kan dansen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Maartenskliniek Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.